CashTravel tue.. nama macam agensi pelancongan gitu.. Tapi sebenarnya CashTravel telah lama berada secara online di bidangnya iaitu sekitar tahun 2012. Ia memberi tumpuan kepada pengiklanan dan di waktu yang sama, mereka yang berminat untuk tambah pendapatan pun boleh sertai bersama-sama.

Abgdol mula menyertai CashTravel sejak Dis 2022. Baru lagi… tapi tue la.. abgdol explore program CashTravel ni, ternyata ia membantu dalam pengiklanan program lain yang abgdol sertai. Korang pun boleh daftar dulu.. tak rugi daftar dan mencuba.. klik je banner bawah ini..

Korang dah daftar kan? Terima kasih yer.. Sesiapa yang dah daftar dan inginkan bimbingan, cuba komen ye..

Apa yang korang perlu buat, seperti biasa..bila sebut program PTC ini, ianya shortform kepada Paid To Click. Korang akan dibayar ikut klik yang korang buat. Biasanya CashTravel ini ada lebih daripada 200 iklan sehari.. penat juga nak klik… Komisen pun rendah juga.. tapi jika kena cara.. sehari boleh dapat $1-$5 USD tau.. camne caranya? tunggu dulu… kalau cerita semua.. pasti ramai yang hanya baca dan akhirnya tiada tindakan..

Dalam CashTravel ini, ada keahlian berbayar dan keahlian percuma.. abgdol syorkan anda dapatkan keahlian berbayar. Sebab lebih banyak manfaat nye..

Ini bukti abgdol dah daftar sejak Dis 2022

Jika korang perhatikan, ada membership kan.. yang ini salah satu kahlian berbayar yang ada di dalam CashTravel.

Untuk terima payment daripada CashTravel ini, korang digalakkan daftar Paypal atau Payeer.

abgdol lebih gemar guna paypal untuk terima payment daripada CashTravel sebab tiada caj tranksaksi dikenakan berbanding guna Payeer.

Ini contoh payment yang telah saya terima daripada CashTravel menerusi Paypal.

Tunggu apa lagi, daftar dulu.. cuba dulu klik2 iklan yang ada. jika dah daftar, komen di bawah ye.. berserta username korang.. untuk abgdol semak.. yang mana daftar dengan abgdol, abgdol akan masukkan dalam group wasap khas untuk bimbingan bersama-sama untuk kita jana pendapatan sehari sekurang2nya 1USD.. Yehaaa….