Sudah ramai blogger, youtuber dan orang perseorangan yang telah berjaya menghasilkan pendapatan online menerusi ClipsClaps. Apa itu ClipsClaps?

ClipsClaps ialah satu aplikasi online yang berada di Google Play di mana terasnya ialah memaparkan video lucu untuk tontonan semua. Malah, ClipsClaps memberi peluang kepada semua penggunanya untuk meng’upload’ video lucu sendiri untuk dikongsikan kepada semua. Lebih menarik lagi, ClipsClaps membuka peluang kepada semua pengguna membuat duit online dengan menonton dan upload video lucu ke dalam aplikasi ClipsClaps.

Setiap kali anda menonton video lucu yang ada, anda akan diberi point yang boleh ditukar kepada nilai duit USD. Menarik kan? Jika berminat untuk buat duit online dengan ClipsClaps, ikuti langkah-langkah berikut:

LANGKAH 1

Download dahulu aplikasi ini dan daftar,

Android : ClipsClaps

iOS : ClipsClaps

Kemudian anda boleh daftar menggunakan Facebook ID atau no HP anda sendiri.

atau boleh gunakan link berikut :

Join ClipClaps now to get $1 reward! https://website.cc.lerjin.com/i/4824934599

LANGKAH 2

Tonton semua video yang ada, semasa anda tonton video tersebut, anda akan terima kotak “chests” sama ada gold, silver atau bronze. Anda akan diajar cara untuk tonton video dan cara redeem setelah tengok video dan buka kotak yang anda dapat. Setiap kotak yang dibuka ada mengandungi coins, baucer amazon, nilai dolar USD dan lain-lain.

LANGKAH 3

Anda boleh tambahkan duit online dengan menonton video tersebut setiap hari. Aturkan masa yang sesuai untuk anda tonton video tersebut. Luangkan 15-30 minit waktu lapang untuk anda buat aktiviti ini. Setelah itu, anda boleh redeem wang anda.

Masukkan kod berikut 4824934599 untuk anda dapat cashkan duit anda. Selain tonton video, anda juga boleh vote video yang ada pada button vote yang ada sebelah atas kanan.

Pembayaran dibuat menerusi akaun PAYPAL. jika anda belum ada akaun PAYPAL, boleh daftar sekarang.

Berikut adalah contoh payment yang telah diterima.

Ada pelbagai teknik lagi untuk tingkatkan pendapatan anda secara pantas. Admin akan kongsikan kepada anda dari masa ke semasa.